Service managementilla tehoa liiketoimintaan

Uskallan väittää, että service management todellakin parantaa liiketoimintaa. Kun kaikkien ydintoimintaasi tukevien palveluiden koordinointi, johtaminen ja kehittäminen otetaan vakavasti, tukitoiminnan laatu paranee, ja saat entistä paremmat mahdollisuudet oman ydintoimintasi kehittämiseen.

Juuri tähän Coor tähtää. Service managementin tavoitteena on parantaa prosesseja, ohjausta ja järjestelmiä, mutta myös johtaa ja innostaa. Tärkeää on myös laadun ja määrän jatkuva suhteuttaminen hintaan, jotta organisaatiosi saisi aina optimaaliset palvelut.

Novan tästä numerosta voit lukea näkemyksiämme service managementista. Kerromme myös, miten Gävleborgin sairaanhoitopiiri Ruotsissa valmisteli kiinteistöpalveluidensa ulkoistamisen ja miksi jotkin asiakkaamme ovat päättäneet ulkoistaa tukitoimintonsa kokonaispalveluratkaisujen toimittajalle. Hyviä lukuhetkiä!

Mats Jönsson, Coor Service Managementin toimitusjohtaja