Tieto poikii tuloksia

Tuore tutkimus osoittaa, että yritykset ja julkisen sektorin toimijat pitävät oman palvelutoiminnan ylläpitämisen suurimpana ongelmana aikapulaa, joka estää uusien ideoiden ja ratkaisujen kehittämisen. Tulkitsen tämän siten, että aika käytetään sen sijaan ydintoimintaan – niin kuin kuuluukin tehdä. Meille coorilaisille ydintoimintaan keskittyminen tarkoittaa sitä, että kehitämme ja parannamme jatkuvasti asiakkaidemme palveluntoimitusta.

Coorin kehitystyön yhtenä avaimena on vuotuinen asiakastyytyväisyystutkimus, jota toteutetaan parhaillaan kaikissa Pohjoismaissa. Tutkimuksessa tiedustellaan noin 17 000 käyttäjän näkemyksiä Coorin palveluntoimituksesta. Tuloksia käytetään lähtökohtana työssä, jossa kehitetään palveluntoimitusta paitsi yksittäisissä sopimuskohteissa myös yleistasolla.

Uudet ideat ja ratkaisut vievät kehitystä eteenpäin, ja niitä tarvitaan varsinkin ilmaston lämpenemisen ehkäisemiksi. Novan tästä numerosta voit lukea muun muassa, miten Coor auttaa asiakkaitaan energiahuollon järjestämisessä. Näillä sanoin toivotan sinulle jännittävää ja kehittävää syksyä.

Mats Jönsson, Coor Service Managementin toimitusjohtaja