Älykkäämpää palvelua – tyytyväisempiä asiakkaita

Kun toimintamme alkoi pian 12 vuotta sitten, tavoitteenamme oli tarjota Pohjoismaiden yksityiselle elinkeinoelämälle ja julkiselle sektorille markkinoiden parasta ja älykkäintä palvelua.

Ymmärsimme jo varhain, että menestyksen salaisuutena on palveluntoimituksen jatkuva kehittäminen ja mukauttaminen siten, että se tukee joka tilanteessa optimaalisesti asiakkaidemme ydintoimintaa. Kutsumme tätä älykkääksi palveluksi, joka luo kilpailuetuja asiakkaillemme.

En väitä, että työ olisi helppoa. Monimutkaisten palvelutoimeksiantojen haltuunotto, hallinta ja kehittäminen dynaamisessa ympäristössä on vastuullinen tehtävä, jonka otamme erittäin vakavasti. Voin kuitenkin luvata tekevämme kaikkemme, jotta suoriutuisimme tehtävästä mahdollisimman hyvin. Kaikeksi onneksi voinkin todeta työn tuottavan hyviä tuloksia. Vuotuinen asiakastutkimuksemme puhuu selkeää kieltä – asiakkaat arvostavat ponnistelujamme ja ovat yhä tyytyväisempiä työhömme. Erityisen hyvältä tuntuu se, että asiakkaat kokivat tänäkin vuonna Coorin tehneen huomattavasti aiempaa enemmän oma-aloitteisia parannusehdotuksia. Tämä on mielestäni osoitus siitä, että kaksi vuotta sitten aloittamamme suuri parannustyö toimii hyvin, että se hyödyttää asiakkaitamme ja että sitä arvostetaan.

Monet organisaatiot hyödyntävät nykyisin aktiivisesti ja järjestelmällisesti henkilöstön luovuutta ja ideoita jatkuvan parannustyön lähtökohtana. Aiheesta on kirjoittanut enemmän muutoskonsultti Louise Östlund, jonka keväällä julkaistava uusi kirja esitellään Novan tässä numerossa. Uudesta Novasta voi lukea myös, miten Coor antaa lisäpontta parannustyölle ja miten tämä hyödyttää asiakkaitamme. Ympäristöön ja kestävään kehitykseen keskittyvässä teemasarjassa taas kerrotaan tällä kertaa oman alamme suurimpiin kuuluvasta ympäristöasiasta – energiasta.

Hyviä lukuhetkiä ja oikein hyvää alkanutta vuotta.

Martin Forss, Suomen Coorin toimitusjohtaja

Kiinnostuitko Coorista tai haluatko lisätietoja toiminnastamme? Ota rohkeasti yhteyttä!

Puh. 010 234 3412, martin.forss@coor.com