Johan Mild

Kesäinen tervehdys Coorista

Olemme tehneet jo pitkään töitä Coorin historian suurimman muutosprojektin parissa. Lyhyesti kyse on siitä, että yhtenäistämällä toimintatapoja koko konsernissa ja luomalla selkeän, yhtenäisen palveluntoimitusprosessin pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempaa palvelua. Yhtenäisen palveluntoimitusprosessin ja sitä tulevan toiminnanohjausjärjestelmän avulla pystymme varmistamaan jatkuvasti, että asiakkaamme saavat lupaustemme mukaista palvelua. Voit lukea aiheesta lisää tämän uutiskirjeen artikkelista ”Miljoona rautaa tulessa”.

Olemme tehneet jo pitkään töitä Coorin historian suurimman muutosprojektin parissa. Lyhyesti kyse on siitä, että yhtenäistämällä toimintatapoja koko konsernissa ja luomalla selkeän, yhtenäisen palveluntoimitusprosessin pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempaa palvelua. Yhtenäisen palveluntoimitusprosessin ja sitä tulevan toiminnanohjausjärjestelmän avulla pystymme varmistamaan jatkuvasti, että asiakkaamme saavat lupaustemme mukaista palvelua. Voit lukea aiheesta lisää tämän uutiskirjeen artikkelista "Miljoona rautaa tulessa".

Viime vuoden lopussa Coor osti palveluyhtiö Addicin. Yrityskauppaa seurannut integraatiotyö on edennyt suunnitelmien mukaan. Olemme kevään kuluessa työskennelleet sen eteen, että pystymme jatkossa hyödyntämään sekä Coorin että Addicin parhaat toimintatavat. Tavoitteenamme on olla – ei enempää eikä vähempää – Pohjoismaiden paras palveluyritys. Sen eteen teemme lujasti töitä.

Tavoitteenamme on olla – ei enempää eikä vähempää – Pohjoismaiden paras palveluyritys.

Johan Mild, toimitusjohtaja, Coor Suomi

Toivotan sinulle mukavia lukuhetkiä uusimman Novan parissa sekä aurinkoista ja rentouttavaa kesää!

Johan Mild, toimitusjohtaja
Coor Service Management