Luvassa parempaa palvelua – nopeammin, ystävällisemmin ja ytimekkäämmin

Coor jatkaa toimintansa kehittämistä tekemällä vuodeksi 2014 neljä uudenvuodenlupausta ja urakoimalla niiden toteuttamiseksi. Haluamme jälleen nostaa panoksia ja toteuttaa muutoksia, jotka toivottavasti ilahduttavat asiakkaita. Perimmäisenä tavoitteena on tulla entistä paremmaksi palveluntuottajaksi.

1. Markkinoiden parhaita ratkaisuja

Coor haluaa palvella kaikkia. Meillä on jo ennestään paljon kokemusta suurasiakkaiden haastavista palveluratkaisuista, ja olemme tällä saralla Pohjoismaiden paras toimija. Nyt haluamme kuitenkin parantaa myös pienempien asiakkaiden palvelua tarjoamalla vuonna 2014 tälle segmentille räätälöityjä ratkaisuja. Tavoitteena on kasvattaa pienasiakkaiden lukumäärää, ja tämän eteen teemme kovasti töitä.

2. Potkua palveluihin

Coorin tarjonnassa on yli 100 tukipalvelua, ja meillä on alan johtavaa asiantuntemusta. Vuonna 2014 Coor panostaa entisestään seuraaviin palveluryhmiin: siivous- ja kiinteistöpalvelut sekä teollisuuspalvelut. Lupaamme kehittää tarjontaamme ja kohdentaa näitä palveluita eri markkinasegmenteille.

Haluamme jälleen nostaa panoksia ja toteuttaa muutoksia, jotka toivottavasti ilahduttavat asiakkaita.

Tuomas Vaalto, liiketoiminnan kehitysjohtaja, Coor Suomi

3. Ystävällisempää palvelua

Palvelukokemus kiteytyy paljolti toimitusvarmuuteen ja asenteeseen. Coor on jo joitakin vuosia aktiivisesti panostanut henkilöstön palveluasenteeseen ja asiakkaiden kohtaamiseen.

4. Vihreämpiä palveluita

Coor kehittää edelleen ainutlaatuista Coor Green Services -työkaluaan, jota käytetään palveluidemme ympäristöarvioinnissa. Coor Green Services mahdollistaa rakentavan asiakasdialogin ja oma-aloitteisten ympäristöparannusten ehdottamisen. Panostusta jatketaan myös vuonna 2014.

Tuomas Vaalto

liiketoimintayksikön johtaja

+358 10 234 3537

tuomas.vaalto@coor.com