Asiakaslähtöisyys

Toimintamme perustuu asiakaslähtöisyyteen ja räätälöimme palveluorganisaatiomme asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Olemme riippumattomia alihankkijoista, mikä tekee yhteistyökumppaneiden valinnasta joustavaa. Asiakkuuden lähtökohtana on aina selkeä ja joustava sopimus, joka sallii ajan myötä tehtävät muutokset. Määrittelemme kullekin asiakkaallemme asiakaskohtaiset tunnusluvut, joiden toteutumista seuraamme ja joista raportoimme säännöllisesti.

Seurattavia tunnuslukuja ovat esimerkiksi veden- ja energiankulutus, käyttöaste (pinta-ala), vasteajat, virheettömyys, kahvinkulutus, parannusehdotusten lukumäärä sekä asiakastyytyväisyys. Luomme asiakkaan erityistarpeiden ja -haasteiden pohjalta joustavan palveluntoimituksen, joka tukee asiakkaan ydintoimintaa optimaalisesti. Pyrimme luomaan pitkäaikaisia ja tiiviitä asiakassuhteita ja vastuullamme on palveluntoimituksen jatkuva kehittäminen.