Näin luomme menestystä

Coorin menestyksen salaisuutena on huippuunsa hiottu toimintamalli, joka voidaan tiivistää neljään osaan:

Uudet asiakkuudet

Meillä on kilpailukykyinen ja asiakaskohtaisesti räätälöity tarjonta ja tarkoin määritellyt sopimusperiaatteet, joita vahva myyntiorganisaatiomme kehittää.

Integraatio- ja muutostyö

Integraatio alkaa välittömästi sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen. Kun palveluntoimitusvastuu on siirtynyt Coorille, käynnistämme järjestelmällisen ja hallitun haltuunottoprosessin kokeneiden projektipäälliköiden johdolla.

Palveluntoimitus

Vastuullamme olevat palvelut tuotetaan paikan päällä asiakkaan tiloissa. Kokonaispalvelutoimeksiannot toteutetaan asiakaskohteessa pysyvästi työskentelevän henkilöstön toimesta. Yksittäisten palvelujen osalta palvelutuotannosta vastaavat asiakaskohtaisesti nimetyt henkilöt.

Toiminnanohjaus

Panostamme sekä sisäiseen että ulkoiseen toiminnanohjaukseen, mikä tarkoittaa esimerkiksi talouden tunnuslukujen seurantaa ”alhaalta ylöspäin” sekä säännöllisiä asiakastapaamisia palveluiden optimaalisen toteutuksen ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.