Näin luomme menestystä

Coorin menestyksen salaisuutena on huippuunsa hiottu toimintamalli, joka voidaan tiivistää neljään osaan:

Uudet asiakkuudet

Meillä on kilpailukykyinen ja asiakaskohtaisesti räätälöity palvelutarjonta sekä tarkoin määritellyt sopimusperiaatteet, joita vahva myyntiorganisaatiomme kehittää.

Haltuunotto ja muutosjohtaminen

Palveluntoimituksen haltuunotto alkaa välittömästi sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen. Kun palveluntoimitusvastuu on siirtynyt Coorille, käynnistämme järjestelmällisen ja hallitun haltuunottoprosessin kokeneiden projektipäälliköidemme johdolla.

Palveluntoimitus

Tuotamme palvelut sekä oman henkilöstömme että osittain myös alihankkijoidemme voimin asiakkaidemme tiloissa ja toimipisteissä. Kokonaispalvelutoimeksiannoissa asiakaskohteessa pysyvästi työskentelevä henkilöstö tuottaa kaikki palvelut. Yksittäisten palvelujen palvelusopimuksista ja -tuotannosta vastaavat asiakaskohtaisesti nimetyt yhteyshenkilöt ja työntekijät.

Toiminnanohjaus ja seuranta

Panostamme sekä sisäiseen että ulkoiseen toiminnanohjaukseen, mikä tarkoittaa esimerkiksi taloudellisten tunnuslukujen seurantaa ”alhaalta ylöspäin” sekä säännöllisiä asiakastapaamisia palvelutuotannon optimaalisen toteutuksen ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.