Coor tehostaa palveluntoimitustaan entistä paremmalla tukijärjestelmällä

Coor Service Management tehostaa prosessejaan ja parantaa samalla asiakaspalveluaan. Yhtiö investoi IBM:n päivitettyyn ja uudenaikaiseen Maximo 7.1 Service Provider -tukijärjestelmään, joka otetaan käyttöön kaikissa Pohjoismaissa.

– Uuden Maximo-version avulla pystymme tehostamaan palveluntoimitustamme sekä nostamaan asiakasraportointimme laatua, sanoo Coor Service Managementin palvelutoiminnan kehitysjohtaja Juha Kauppinen.

Maximo on kunnossapidon ohjaukseen ja palvelunhallintaan suunniteltu ohjelma, jota Coor käyttää toimeksiantojen käsittelyn, kunnossapidon suunnittelun, hankinnan ja palveluntoimituksen seurannan työkaluna.

Järjestelmä otetaan käyttöön kaikissa Pohjoismaissa vuosien 2009–2010 aikana.

– Odotamme uuden järjestelmän tuovan sekä suoria että epäsuoria säästöjä, jotka kattavat kokonaiskustannukset kolmessa vuodessa, Juha Kauppinen sanoo.

Coor Service Management on kehittynyt kymmenen toimintavuotensa aikana Pohjoismaiden johtavaksi integroitujen tukipalveluiden toimittajaksi. Yhtiön kunnianhimoisena tavoitteena on markkinoiden jalostunein palvelutarjonta.

Lisätietoja antavat:

Juha Kauppinen, palvelutoiminnan kehitysjohtaja
Coor Service Management, Suomi, puh. 010 234 3480

Kirsi Bergman, HR- ja viestintäpäällikkö
Coor Service Management, Suomi, puh. 010 234 3410