Coor lanseeraa uuden digitaalisen ratkaisun palveluntoimituksen seurantaan

Coor on kehittänyt uuden digitaalisen Coor Performance Portal -ratkaisun palveluntoimituksen seurantaan. Digitaalinen asiakasportaali kerää palveluntoimitukseen liittyvää informaatiota eri järjestelmistä ja tarjoaa siten asiakkaillemme mahdollisuuden seurata palveluntoimitusta nopealla ja helpolla tavalla.

Coor Performance Portal on ainutlaatuinen ratkaisu, joka tarjoaa asiakkaalle tärkeää informaatiota työtilauksista, taloudesta, toimitusajoista sekä parannuksista ja poikkeamista. Tärkeimmät tunnusluvut on koottu verkkoportaaliin, johon asiakkaalla on helppo pääsy – milloin ja missä tahansa. Tunnuslukuja voi tarkastella lukuisilla eri tavoilla – esimerkiksi palvelun tai sijainnin mukaan. Coor Performance Portal mahdollistaa kustannusten ja tärkeimpien tunnuslukujen vertailun, helpottaa priorisointia ja päätöksentekoa sekä auttaa tekemään palveluntoimitusta parantavia päätöksiä.

- Olemme pilotoineet ratkaisua muutamissa asiakaskohteissamme , ja se on saanut hyvän vastaanoton. Aiomme nyt esitellä portaalia useille muille asiakkaille. Asiakkaat arvostavat erityisesti portaalin käyttäjäystävällisyyttä ja läpinäkyvyyttä. Tämän ratkaisun ansiosta asiakas pystyy seuramaan palveluntoimitustamme kokonaisvaltaisesti, projektipäällikkö Anna Pierre Coorista sanoo.

Lisätietoa antaa Joonas Karjalainen, puh. 010 234 2221.