Aulapalveluhenkilöstö ottaa vastaan ja neuvoo asiakkaiden vieraita, hoitaa kulunvalvontaa ja asiakaspalvelutehtäviä sekä vastaanottaa palvelu- ja huoltopyyntöjä. Räätälöimme aulapalvelut aina asiakkaan tarpeet huomioiden. Osaavat ja sitoutuneet aulapalveluhenkilömme auvustavat erilaisissa työtehtävissä.
Aulapalveluhenkilömme ovat ammattimaisia ja ystävällisiä asiakaspalvelun ammattilaisia. Aula on yrityksen todellinen käyntikortti.
- vieraiden vastaanotto ja asiakaspalvelu
- avustavat toimistotehtävät
- kulkuluvat
- pysäköintiluvat
- neuvotteluvaraukset
- neuvonta
- taksien tilaaminen
Lue lisää palveluistamme
Tähän lyhyt introteksti palveluihin liittyen.
Kokonaispalveluratkaisujen tulevaisuus
Aiemmin kiinteistöpalvelut hankittiin yksittäin. IFM (integrated facility management) kokoaa palvelut yhdelle toimittajalle. Katso videolta viisi trendiä, jotka muovaavat alaa.
Luomme arvoa
Ammattitaitoisia ja asiakaspalvelulähtöisiä aulapalveluita
Tavoitteenamme on luoda Pohjoismaiden toimivimmat ja mielekkäimmät työympäristöratkaisut. Meillä on paljon kokemusta ja osaamista aulapalveluiden tarjoamisessa, ja aulapalvelut ovatkin suosituimpia ja arvostetuimpia palveluitamme.
Aula toimii yleensä palvelupisteenä sekä vierailijoille että työntekijöille. Ottaessamme asiakkaidemme aulapalvelut haltuun, on aulassa aina ammattimaista ja palveluhenkistä henkilökuntaa. Koulutamme aulapalveluhenkilömme tarjoamaan parasta aulapalvelua asiakkaillemme. Laadukas palvelu ja asiakkaiden lämmin kohtaaminen ovat keskiössä.
Aulavartijat tuovat lisäturvaa
Osaavat aulavartijat tukenanne
Koska aulapalvelukohteet ovat erilaisia, haluamme löytää kuhunkin
kohteeseen parhaiten soveltuvan henkilön, jolla on aina kyseiseen asiakkaan
aulapalvelukohteeseen tarvittavat taidot ja ominaisuudet.
Aulavartiointikohteissa tarvittava kielitaito, vartijakortti ja erinomaiset asiakaspalvelutaidot ovat perusedellytyksiä. Kiinteistön yleisen turvallisuuden huolehtimisen lisäksi aulavartijat tarkkailevat valvontakameroita ja -tallenteita. Pätevät aulavartijat takaavat rauhallisen ja turvallisen työympäristön.
Aulapalvelut luovat ensivaikutelman
Vierailija kohtaa saapuessaan aina ensimmäisenä aulapalvelut, jotka usein luovat ensivaikutelman yrityksestä. Tärkeää ei ole pelkästään aulan ulkonäkö, vaan myös aulapalveluhenkilön käytös ja asenne.
Vieraiden vastaanoton on toimittava joka päivä, myös sairauspoissaolo- ja lomatilanteissa, tai muissa ennalta-arvaamattomissa tilanteissa. Uusien työntekijöiden kouluttaminen vie aikaa, sillä jokaisella yrityksellä on omat rutiininsa ja tapansa tehdä asioita. Ammattitaitoiset aulapalvelut nostavat asiakkaidemme palvelun laadun uudelle tasolle.
Haluaisitko jutella lisää kiinteistöhuollosta?
Ota yhteyttä Coorin myyntiin ja kysy kiinteistöhuollon palveluistamme.
Petri Jormanainen
Myyntijohtaja
myynti@coor.com