Webinaari: Joustavuus työympäristöissä ja kiinteistöpalveluissa

Coorin Jan Mäkelä ja Rapalin Maija Patjas kertoivat 30.3.2021 järjestetyssä webinaarissa, miten kiinteistöpalveluja voidaan tuottaa joustavasti poikkeusaikana, jolloin tila- ja palvelutarpeet voivat poiketa merkittävästikin tavanomaisesta. Webinaarissa pureuduttiin toimistoympäristöissä tarjottavien palveluiden tarpeenmukaistamiseen sekä siihen, millaisten ratkaisujen avulla palvelujen joustavuutta voidaan lisätä.

  • Miten pandemia on vaikuttanut joustavuuden tarpeeseen?
  • Miten kiinteistöpalveluihin voidaan luoda joustavuutta?
  • Miten älytoimistoratkaisut tukevat joustavuutta?
  • Miten IoT-ratkaisuja ja dataa voidaan hyödyntää palveluiden joustavuuden lisäämisessä?
  • Millä tavalla tilankäytön dataa voidaan hyödyntää palveluiden optimoinnissa?

Puhujat webinaarissa: 

Maija Patjas

Head of International Relations, Rapal

+358 44 031 2256

maija.patjas@rapal.fi

Maija Patjas on aktiivinen puhuja työympäristöihin, toimitilajohtamiseen ja älykkään työn tekemiseen liittyvissä aihepiireissä. Maijalla on toistakymmentä vuotta kokemusta työympäristökehittämisen hankkeista, tutkimuksesta, globaaleista toimitilajohtamisen järjestelmäimplementoinneista sekä liiketoiminnan kehittämisestä. Hän vastaa Rapalissa kansainvälisistä kumppanuuksista ja asiakkuuksista.

Maija on IFMA Finland ry:n (toimitilajohtamisen järjestö) puheenjohtaja sekä globaalin “työympäristöfanaatikkojen” Workplace Evolutionaries verkoston Suomen Hubin vetäjä.

Rapal tarjoaa ohjelmistoja ja datapalveluja rakennetun ympäristön kestävään käyttöön, kehittämiseen ja hallintaan.

Jan Mäkelä

Myyntijohtaja, Coor

+358 10 234 3598

jan.makela@coor.com

Jan Mäkelä vastaa Coorissa myynnistä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä Suomessa. Hän on johtoryhmän jäsen ja kuuluu myös Coorin pohjoismaiseen myynnin johtoryhmään. Ennen Cooria Jan on työskennellyt mm. Schindler Oy:ssä eri johtoryhmätehtävissä sekä kahdeksan vuotta liikkeenjohdon konsultoinnin parissa. Janin kiinnostuksen kohteita ovat asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen ja kiinteistöpalvelualan trendit.