Hyvän palveluntoimittajan on kuljettava kehityksen kärjessä. Sen on ymmärrettävä asiakkaiden haasteita ja luotava heidän menestystään tukevia ratkaisuja. Olenkin aina erittäin ylpeä ja iloinen onnistuneista...
Lue lisääJoustavat työtavat ja uudet apuvälineet tuovat meitä lähemmäksi kolmannen sukupolven toimistoja. Nykyisin ei ole enää olennaisinta kysyä, valitaanko omat huoneet vai avokonttori, vaan prosessi aloitetaan kysymällä, miten...
Lue lisääCoorissa on huomattu, että asiakkaita kiinnostaa yhä enemmän työmenetelmien sekä työtilojen ja niiden käytön uudistaminen. Yhtenä esimerkkinä on Ericsson, joka on ryhtynyt ottamaan käyttöön uudenlaista...
Lue lisääTanskan Coor tekee erittäin hyvää yhteistyötä Ruotsin Kööpenhaminan-suurlähetystön kanssa. Coor on ollut jo kolmen sopimuskauden ajan Valtion kiinteistöviraston toimittaja, joka on vastannut lähetystökiinteistöjen...
Lue lisääCoor on teettänyt jo viidentenä perättäisenä vuonna tutkimuksen*, joka käsittelee markkinoiden näkemystä tukipalveluiden ulkoistamisesta – nyt ja tulevaisuudessa. Tukipalveluiden kiinnostavuus on kasvanut vuosi vuodelta,...
Lue lisääYmpäristön tilan aktiivinen parantaminen on itsestäänselvyys Coorin monille ympäristötietoisille asiakkaille. Vuosien varrella Coor on kerännyt huomattavan osaamisen palveluntoimituksen ympäristövaikutusten vähentämisestä ja...
Lue lisääSkanskan Malmön-toimistosta on tullut aktiivisen ympäristötyön ansiosta yksi alan houkuttelevimmista työpaikoista. Uurastus palkittiin Skanskan omalla ympäristöpalkinnolla viime vuonna, jolloin Malmön-toimistosta tuli myös...
Lue lisääPitkän aikavälin kestävän kehityksen edistäminen on yhä tärkeämpää monille yrityksille. Tämä näkyy selvästi myös Coorin asiakkaiden keskuudessa, varsinkin ympäristöalalla.
Lue lisää