Tyytyväiset asiakkaat ja työntekijät

Olemme jälleen mitanneet henkilöstömme tyytyväisyyttä Cooriin työnantajana sekä asiakkaidemme tyytyväisyyttä Cooriin palvelutoimittajana, ja tulokset ovat nyt selvillä. Tutkimusten tulokset ovat kolmen viime vuoden aikana Suomen osalta jatkuvasti parantuneet, ja sama kehityssuunta jatkuu tänä vuonna.

Coor Suomen henkilöstötyytyväisyysindeksi parani entisestään huolimatta koronan tuomista haasteista. Valtaosa työntekijöistä ilmaisi tyytyväisyytensä tiedonkulkuun ja Coorin toimiin pandemian aikana. Myös johtamisindeksi oli kasvusuunnassa.

- Hyvät tulokset henkilöstötutkimuksessa osoittavat, että toimintamallimme ovat kunnossa ja pitkäjänteinen kehitystyömme on kantanut hedelmää. Kun prosessit ovat kunnossa, esihenkilöillä on mahdollisuus loistaa työssään ja luoda työntekijöilleen parhaat mahdolliset työolosuhteet ja edellytykset omassa työssään, sanoo henkilöstö- ja viestintäjohtaja Marie Styf-Mannonen.

Tyytyväiset työntekijät heijastuvat myös tyytyväisiin asiakkaisiin. Coorin asiakasparannusindeksi oli 82 eli henkilöstö on laajasti sitä mieltä, että palveluita asiakkaille kehitetään jatkuvasti. Asiakastyytyväisyysindeksi on viimeisen kolmen vuoden aikana ollut nousujohteinen, ja tänä vuonna indeksi kohosi ennätyslukemiin.

 

- Asiakkaat arvostavat coorilaisten Passion for Service -asennetta. Meillä on hyvä luottamus ja vuorovaikutus asiakkaidemme kanssa, kommentoi toimitusjohtaja Marcus Karsten.

 

- Joka vuosi parantuneet tulokset ovat osoitus jatkuvasta kehitystyöstä. Aina voi kuitenkin parantaa edelleen. Henkilöstö- ja asiakastutkimuksia tehdään, jotta tiedostamme, missä olemme hyviä jo nyt, mutta ennen kaikkea tunnistaaksemme, missä meillä vielä on parannettavaa. Tulosten analysointi sekä asiakkaiden jatkuva palaute toiminnastamme on erittäin tärkeää, jotta voimme edelleen kehittää toimintaamme jatkossa, summaa Marcus Karsten.