Kiinteistöpalvelut on yksi Coorin nopeimmin kasvavista palvelualueista. Tästä on kiittäminen markkinoiden johtavaa kiinteistöosaamista, innovatiivisia ratkaisuja ja korkeaa palvelutasoa. Coorin hallinnoitavana on nykyisin noin 15 miljoonaa neliömetriä kiinteistöjä, mikä tekee meistä yhden Pohjoismaiden suurimmista kiinteistöpalvelujen toimittajista.
Kiinteistöpalvelutarjontamme kattaa kiinteistöjen huollon ja kunnossapidon, ulkoalueiden hoidon ja kunnossapidon, energiankulutuksen seurannan ja tehostamisen sekä korjaukset. Tarjoamme myös kiinteistönhallinnan osaamista jo rakennushankkeiden suunnittelu- ja toteutusvaiheissa, jotta toiminta, talous ja ympäristö olisivat tasapainossa kiinteistön koko elinkaaren ajan. Kiinteistöpalvelujen parissa työskentelee satoja kiinteistönhoidon ammattilaisia, joten meillä on laajapohjaista ja syvällistä osaamista alalta.
Elinkaarinäkökulmasta optimoitua kiinteistöpalvelua
Tarjoamme kiinteistöpalveluita joko erikseen tai osana kokonaispalveluratkaisua. Hyödynnämme kaikissa toimeksiannoissa huomattavaa asiantuntemusta ja pitkää kokemusta. Olemme kunnianhimoinen kiinteistöpalveluiden yhteistyökumppani ja kokoamme faktapohjalta mahdollisimman kustannustehokkaan paketin, jossa yhdistyvät korjaava ja ennakoiva kunnossapito. Tavoitteena on saada mahdollisimman vähän vikailmoituksia ja varmistaa siten laatu optimaaliseen hintaan kiinteistön koko elinkaaren ajan.
Kaikelle toiminnallemme on ominaista pyrkimys jatkuviin parannuksiin. Kiinteistöpuolella tämä tarkoittaa sitä, että seuraamme tarkkaan kehitystä ja tarkistamme jatkuvasti konseptejamme ja toimintatapojamme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on paljon tyytyväisiä ja uskollisia kiinteistöpalveluasiakkaita. Menestystä selittänee osittain juuri aktiivinen kehitystyömme.
Järjestelmällisyydellä tehoa kiinteistöpalveluihin
Olemme kehittäneet kiinteistöpalveluille konserninlaajuiset puitteet. Tähän Coor Property Conceptiin on kiteytetty yhtenäiset toimitusperiaatteet, joita noudatetaan kaikissa kiinteistöasiakkuuksissa. Konseptin kuusi peruspilaria edustavat tärkeitä osatekijöitä, jotka ovat yhteisiä kaikille kiinteistötoimeksiannoille asiakkaiden erityisedellytyksistä riippumatta. Tavoitteena on varmistaa tehokas, turvallinen ja tarkoituksenmukainen toimitus sekä asiakastyytyväisyys.
Tehokkuutta ja laatua läpi toimitusketjun
Maksimoimme laadun ja asiakastyytyväisyyden hyvällä suunnittelulla, tehokkaalla toteutuksella ja järjestelmällisellä seurannalla.
Hyviin käytäntöihin perustuva yhdenmukainen työtapa
Levitämme hyviä käytäntöjä ja yhdenmukaistamme siten eri asiakkuuksissa ja maissa noudatettavia rutiineja ja työtapoja.
Uuden tekniikan käyttö arvonmuodostuksessa
Hyödynnämme digi- ja mobiiliratkaisuja ja karsimme siten manuaalisia työvaiheita.
Joustava palveluntoimitusmalli
Räätälöimme asiakaskohtaisesti optimaalisen yhdistelmän omia ja tarkkaan valittujen yhteistyökumppanien palveluita. Pyrimme aina siihen, että valtaosa osaamisesta ja palvelutuotannosta on meidän omissa käsissämme.
Kiinteistöpalveluosaaminen ja vahva kapasiteetti
Hyödynnämme palveluntoimituksessa selkeää tukirakennetta, jolla varmistetaan osaamisen karttuminen ja tehokas toteutus.
Palvelu- ja asiakaslähtöisyys kiinteistöpalveluissa
Lähdemme asiakkaan tarpeista kaikissa prosessivaiheissa. Asiakkaat ovat meille yhteistyökumppaneita, ja pyrimme aina hyviin asiakassuhteisiin, joissa molemmat voivat kehittyä
Henkilöstön sitoutuminen asiakastyytyväisyyden takeena
Kaikille kiinteistöpalvelutoimeksiannoille on tunnusomaista vahva asiakaslähtöisyys ja hyvä palvelu. Kaikki lähtee siitä, että henkilöstömme ymmärtää roolinsa vuokranantajan tai kiinteistön omistajan edustajana. Meillä on perusteellinen koulutusohjelma, joka keskittyy esimerkiksi hyvään palveluun, hyviin asiakaskohtaamisiin ja palautteen merkitykseen. Puhumme myös paljon jokaisen coorilaisen vastuusta asiakastyytyväisyyden varmistamisessa ja siitä, miten voimme auttaa asiakkaita parantamaan omaa työ- ja asiakastyytyväisyyttään. Meillä on kiinteistöpalveluissa osaava toimitusorganisaatio, jota täydennämme tarvittaessa erikoistuneilla aliurakoitsijoilla.
Energianeuvonta ja etävalvonta osana kiinteistöpalvelukokonaisuutta
Kiinteistöpalveluihimme sisältyy energianeuvonta, jossa pyrimme yhdessä asiakkaiden kanssa vähentämään kiinteistöjen tai toimitilojen energiankulutusta. Tämä auttaa pienentämään käyttökustannuksia ja vähentämään ympäristökuormitusta. Tavoitteenamme on kiinteistön optimointi.
Energianeuvonta on taloudellisesti hyvin kannattavaa, koska energian osuus käyttökustannuksista on toimistoissa usein vähintään puolet ja tuotantolaitoksissa noin 70 prosenttia. Energianeuvontamme on todettu vähentävän toimistojen, teollisuuden ja palvelinkeskusten energiankulutusta yli 20 prosenttia.
Olemme täyden palvelun kiinteistöpalvelukumppani, jolla on tarjota ainutlaatuisen joustavia ja innovatiivista ratkaisuja.