Assistenttipalvelut helpottamaan yritysten arkea
Assistenttipalveluumme kuuluvat erilaiset avustavat toimistotehtävät sopimuksen mukaan. Tehtävänimikkeenä voi olla esimerkiksi toimistoassistentti, talousassistentti, taloushallinnon assistentti tai markkinointi- ja myyntiassistentti.
OTA YHTEYTTÄ
Kokonaispalvelu-ratkaisujen tulevaisuus
Aiemmin kiinteistöpalvelut hankittiin yksittäin. IFM (integrated facility management) kokoaa palvelut yhdelle toimittajalle. Katso videolta viisi trendiä, jotka muovaavat alaa.
Assistentit tukevat viihtyisää työympäristöä
Palvelu, joka toimii hyvin ja on räätälöity asiakkaan tarpeisiin, parantaa työpaikan viihtyvyyttä ja työntekijöiden tehokkuutta. Nykypäivän etätyöskentelykulttuurin takia täytyy toimistoympäristöjen houkutella työntekijöitä takaisin toimistolle hyvillä palveluilla ja viihtyisällä työympäristöllä. Assistenttipalvelumme auttavat viihtyisän ja toimivan työympäristön kehittämisessä.

Assistenttipalvelumme varmistavat arjen sujuvuuden
Joustava assistenttipalvelumme voidaan räätälöidä tarpeitanne vastaavaksi. Tehtävät voivat painottua esimerkiksi toimisto-, taloushallinto- tai myynti- ja markkinointiassistentin tehtäviin.
Toimistoassistenttipalvelu voi sisältää monipuolisia avustavia tehtäviä, kuten
- sopimusten hallinnointia ja sopimusarkiston ylläpitoa
- postinkäsittelytehtäviä
- tilaustenhallintaa
- puhelinvaihteen hoitamista
- yhteydenpitoa palkanlaskentaan ja kirjanpitäjään
- koordinointi- ja järjestelytehtäviä sekä avustavia henkilöstöhallinnon ja yleishallinnon tehtäviä.
Talousassistentin tehtäviin voivat puolestaan sisältyä esimerkiksi erilaiset kirjanpitoa avustavat tehtävät, kuten
- matkalaskujen käsittely
- ostolaskujen avaaminen ja lajittelu
- skannaaminen ja kirjaaminen asiakkaan järjestelmään.
- arkistointitehtävät
- epäselvien laskujen tietojen selvittäminen sekä muut taloushallintoa tukevat tehtävät.
Markkinointi- ja myyntiassistentin tehtäviin voivat sisältyä esimerkiksi
- asiakastilaisuuksien järjestelyissä avustaminen
- postitustehtävät
- asiakasrekisterien ylläpito
- matka- ja tilavaraukset
- liikelahjojen tilaaminen ja muut hankinnat toimistolle
- toimitilojen järjestyksestä huolehtiminen
- yrityksen johtoa avustavat tehtävät