Assistenttipalvelu voi toimistoassistentin osalta sisältää esimerkiksi sopimusten hallinnointia ja sopimusarkiston ylläpitoa, postinkäsittelytehtäviä, tilaustenhallintaa, puhelinvaihteen hoitamista, yhteydenpitoa palkanlaskentaan ja kirjanpitäjään, avustavia henkilöstöhallinnon ja yleishallinnon tehtäviä. Toimistoassistentti avustaa hallinnollisissa tehtävissä sekä vastaa erilaisista koordinointi- ja järjestelytehtävistä.
Talousassistentin tehtäviin voivat puolestaan sisältyä esimerkiksi erilaiset kirjanpitoa avustavat tehtävät, matkalaskujen käsittely, ostolaskujen avaaminen ja lajittelu sekä skannaaminen ja kirjaaminen asiakkaan järjestelmään. Talousassistentin vastulla voivat lisäksi olla erilaiset arkistointitehtävät, epäselvien laskujen tietojen selvittäminen sekä muut taloushallintoa tukevat tehtävät
Markkinointi- ja myyntiassistentin tehtäviin voivat sisältyä esimerkiksi asiakastilaisuuksien järjestelyissä avustaminen, postitustehtävät, asiakasrekisterien ylläpito, matkavaraukset, liikelahjojen tilaaminen sekä muut myyntiä ja markkinointia tukevat tehtävät. Muita mahdollisia tehtäviä voivat lisäksi olla toimitilojen järjestyksestä huolehtiminen, hankinnat toimistolle, yrityksen johtoa avustavat tehtävät, tilavaraukset sekä esimerkiksi rekrytointia tukevat tehtävät.
Haluatko kuulla lisää, miten voisimme olla avuksi? Täytä alla oleva lomake ja kerro lyhyesti palvelutarpeistanne, niin olemme yhteydessä.