Aula- ja toimistopalvelut

Kuinka Coorin palvelukeskus voi auttaa sinua?

Karhulan Teollisuuspuistossa, somassa, punaisessa mökissä koordinoidaan palvelupyyntöjä, jotka toisinaan tulevat toiselta puolen maapalloa. Talossa toimii Coorin Palvelukeskus, jossa työskentelevät Lilli, Kirsi, Pinja ja Mira.

Coorin palvelukeskus koordinoi kiinteistöhuollon palvelupyyntöjä

Palvelukeskuksen moninaiset työtehtävät

Palvelukeskus koordinoi kiinteistöhuollon palvelupyyntöjä, toimii Coorin omana sekä ulkopuolisten yritysten puhelinvaihteena ja hoitaa Karhulan Teollisuuspuiston monipuoliset aulavartiointitehtävät: kulunvalvonnan, porttiohjaukset, kameravalvonnan, löytötavarat, vieraiden vastaanoton ja muut tärkeät käytännön asiat.

Jos työtehtävät ovat moninaiset, ovat Palvelukeskukseen tulevat palvelupyynnöt vieläkin moninaisempia.

– Erikoisimpia palvelupyyntöjä oli esimerkiksi se, kun yhteen kohteeseen kaivattiin apua takan kaaduttua, palveluvastaava Lilli kertoo.

– Toimimme myös erään maailmanlaajuisen, teknisen alan yrityksen puhelinvaihteena, ja välillä on haastavaa, jos yhteydenotot tulevat haastavalla englannin kielen aksentilla.

Useimmiten kiinteistöhuollon palvelupyynnöt koskevat kuitenkin esimerkiksi palaneita lamppuja tai sulakkeita tai tukossa olevia lavuaareja.

Antoisinta työssä on asiakkaiden palveleminen.

– Ihmisillä on lähtökohtaisesti jokin ongelma, kun he lähestyvät palvelukeskusta, ja on mukavaa auttaa heitä ja olla mukana ratkaisemassa ongelmaa, Lilli kertoo.

– Karhulan Teollisuuspuisto on myös tiivis yhteisö, ja välillä meidän kanssamme tullaan ihan muuten vain vaihtamaan kuulumisia, mikä on mukavaa.

Lillin ja aulapalveluhenkilö Kirsin mielestä asiakaspalvelutyössä tärkeintä on antaa ystävällistä palvelua asiasta riippumatta ja pyrkiä kaikin tavoin selvittämään asiakkaan ongelman, jotta tuloksena on hyvä mieli kaikille.

Monet Palvelukeskuksen työntekijöistä ovat olleet Coorissa pidempään töissä, mikä on hyvä pohja palveluiden kehittämiselle.

– Muun muassa turvallisuusasioissa tavoitteemme on kehittyä jatkuvasti, Kirsi sanoo.

Ihmisillä on lähtökohtaisesti jokin ongelma, kun he lähestyvät palvelukeskusta, ja on mukavaa auttaa heitä ja olla mukana ratkaisemassa ongelmaa.

Lilli Kilpi, palveluvastaava
Kaikki {{category}}