Haku

Kiinteistöjen kokonaispalveluiden ja kumppanuuden merkitys hyvälle käyttäjäkokemukselle

Järjestimme tiistaina 21.6.2022 webinaarin aiheesta "Käyttäjä keskiössä: Kiinteistöjen kokonaispalveluiden ja kumppanuuden merkitys hyvälle käyttäjäkokemukselle". Webinaaritallenne on nyt katsottavissa tältä sivulta.

Katso webinaari tästä
Webinaari: Käyttäjä keskiössä

Webinaarissa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Mikä on käyttäjäkokemuksen merkitys palveluliiketoiminnassa?
  • Miten kiinteistön palveluilla voidaan parantaa käyttäjien arkea?
  • Mihin asioihin perustuu hyvä kumppanuus?

Katso webinaari napauttamalla kuvaa alla. 

Tilaisuudessa keskustelevat: 

Satu Nevalainen

Satu Nevalainen toimii OP Toimitilapalveluissa palvelupäällikkönä. Sadulla on yli 10 vuoden kokemus käyttäjäpalveluiden johtamisesta, kehittämisestä sekä hankinnasta. Mielenkiinnon kohteena Sadulla on hyvän yhteistyön ja toiminnan kehittäminen palveluntuottajan ja tilaajan kesken.

Tiina Ström-Vakola

Tiina Ström-Vakola

Tiina Ström-Vakola toimii Coorissa sopimuspäällikkönä. Tiinalla on yli 18 vuoden kokemus käyttäjä- ja kokonaispalveluiden johtamisesta ja kehittämisestä. Hänen kiinnostuksen kohteitaan ovat asiakaslähtöinen kumppanuuden kehittäminen palveluliiketoiminnassa ja henkilöstön osaamisen kehittäminen.

Vilhelmiina Bouchet

Tilaisuuden juontajana toimii Vilhelmiina Bouchet. Vilhelmiina työskentelee Coorissa kehityspäällikkönä, ja hänen työnkuvaansa kuuluvat mm. uusien asiakkuuksien haltuunotot sekä palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittäminen. Vilhelmiinan sydän sykkii asiakaslähtöiselle kehittämiselle ja hyvälle asiakaskokemukselle.