Coor SmartResponse – helpottaa palvelupyyntöjen tekemistä

Coor SmartResponse -järjestelmän avulla palvelupyyntöjen tekeminen on niin helppoa, että epäkohdan havaitsija mieluummin toimii kuin jättää asian sikseen.

Ota yhteyttä
Två kollegor diskuterar | Coor

Nopeampi ongelmanratkaisu

Rikkinäiset kopiokoneet, ala-asentoon jumiutuneet sähköpöydät ja palaneet lamput, joista kukaan ei ole jaksanut ilmoittaa, ovat tuttuja asioita monilla työpaikoilla.

SmartResponse on palvelupyyntöjärjestelmä juuri tämänkaltaisiin tilanteisiin. Työpaikoilla, joissa on otettu käyttöön Coorin SmartResponse, palvelupyynnöt ovat lisääntyneet merkittävästi. SmartResponse tekee palvelupyynnön jättämisestä helpompaa ja myös nopeuttaa ongelman korjaamista. 

Coorin SmartResponse lyhyesti

  • Kaikkiin tärkeisiin kohteisiin ja tiloihin luodaan QR-koodi.
  • Käyttäjä skannaa QR-koodin mobiililaitteella ja jättää palvelupyynnön lomakkeella.
  • Kun palvelupyyntö on ratkaistu, käyttäjä saa ilmoituksen sähköpostiinsa tai Simply by Coor -sovelluksen kautta.

 

 

Tutustu myös muihin älykkäisiin ratkaisuihimme.

Kaikki {{category}}

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää innovaatioista!

Coorin myyntijohtaja | Coor

Petri Jormanainen

myyntijohtaja