Asiakkaamme

”Coor on joustava ja kehittämishakuinen palvelukumppani”

Coorin ja Linden yhteistyö käynnistyi vuonna 2008, kun Linden Suomen-pääkonttori muutti Espoossa sijaitsevaan Polaris Business Parkiin. Coor toimi kiinteistössä aula- ja siivouspalvelujen toimittajana. Sittemmin palveluvalikoima on laajentunut, ja nykyään Coor vastaa aula- ja siivouspalveluiden ohella Lindelle toimitettavista postituspalveluista, kahviautomaateista, viherkasviratkaisuista sekä projektiluontoisista toimisto- ja handyman-tehtävistä.

Coor on Linden palveluntoimittaja

”Olimme aikoinaan ensimmäinen yritys, joka muutti Polaris Business Parkiin. Kartoitimme muuton yhteydessä, mitä palveluja tarvitsemme. Yhteistyö alkoi siten luontevasti, kun Coor toimi kiinteistössä aula- ja siivouspalveluntuottajana. Niiden lisäksi Coor otti hoitaakseen myös muita palveluja. Olemme saaneet Coorilta apua aina kun on ollut tarvetta”, toimitusjohtaja Timo Lampinen Lindeltä kertoo.


Timo Lampinen arvostaa palvelukumppanissa joustavuutta ja kehittämishakuisuutta. ”Coor on yhteistyön alusta asti ollut aktiivinen ja tehnyt runsaasti parannusehdotuksia palveluiden toteutukseen ja kehittämiseen liittyen. Kun toimistolla oli pandemian aikana hiljaisempaa, siivousohjelmaa voitiin keventää joustavasti eikä tarvittu sijaistusjärjestelyjä. Siivous toimii kokonaisuudessaankin todella hyvin, enkä ole koskaan kuullut siivouksen osalta mitään negatiivista.”

Osasyynä tähän lienee myös se, että siivoushenkilöstö on säilynyt pitkälti samana yli 10 vuoden ajan. Se tuo jatkuvuutta ja syvyyttä yhteistyöhön, kun toimintatavat ja yhteiset pelisäännöt jaetaan puolin ja toisin.

Lindessä kuunnellaan aktiivisesti oman henkilöstön ajatuksia ja palautetta. Timo Lampinen muistelee, miten yhteistyön alkuvuosina henkilöstö koki toimiston kahviautomaatit kovaäänisiksi. Melutasoa mitattiin, ja sen perusteella Coor ehdotti uusien laitteiden hankkimista. Henkilöstön tyytyväisyys lisääntyi laitteiden uusimisen ja pienentyneen melutason seurauksena. ”Coorin puolelta on aina ollut joustoa, kun on nopeasti tarvinnut tehdä muutoksia tai parannustoimenpiteitä.”

”Arvostan sitä, että Coorissa mietitään aina, miten asiat voidaan hoitaa asiakkaan kannalta parhain päin. Ehdotuksia tehdään aktiivisesti, ja palvelu on aina ystävällistä ja luotettavaa”, Timo Lampinen toteaa lopuksi.