Coor palvelukumppanina

Coor palvelukumppanina

Voiko palvelu olla älykästä? Se on hyvä kysymys. Me Coorissa olemme sitä mieltä, että palvelu parhaimmillaan voi olla älykästä, mikäli palvelun ensisijaisena lähtökohtana on asiakkaan saavuttama lisäarvo.

Lisäarvoa älykkäällä palvelulla

Yhdistämme laajaan tukipalveluosaamiseemme vahvan palvelulähtöisyyden ja jatkuvan parannustyön. Asiakkaidemme odotukset ja tarpeet vaihtelevat jatkuvasti, joten tehtävänämme ja haasteenamme on mukauttaa ja kehittää palveluntoimitustamme siten, että se tukee aina optimaalisesti asiakkaiden ydintoimintaa. Näin asiakkaamme saavat lisäarvoa luovia ja joustavia ratkaisuja ja sitä kautta kilpailuetuja. Käytämme tästä nimitystä Service with IQ – kilpailuetuja älykkäillä palveluratkaisuilla.

Mitä älykäs palvelu on?

Erotumme muista palveluntoimittajista laajalla palvelutarjonnallamme ja palveluratkaisujen jatkuvalla kehittämisellä. "Palvelu on älykästä silloin, kun yksityisen ja julkisen sektorin toimijoiden palvelutoiminta tehostuu ja asiakkaalta vapautuu aikaa ja rahaa ydintoimintaan. Tämä puolestaan auttaa parantamaan kilpailukykyä", Coorin konsernijohtaja  ja toimitusjohtaja Mikael Stöhr toteaa.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää: 

Mikko Salola

Mikko Salola

myyntijohtaja

010 234 3598

mikko.salola@coor.com