”Uskon ihmisten haluavan saada yleiskuvan siitä, mitä muilla osastoilla tapahtuu”

Joachim Meyer työskentelee Coorilla asiakaskokemuspäällikkönä, ja hän on tiedon jakamisen suhteen yksi yrityksen tuotteliaimmista työntekijöistä.

Joachim Meyer

”Puhun esimerkiksi Yammerissa paljon siitä, mitä teen töissä, ja lähes kaikki saamani palaute on myönteistä. Monet kollegoistani ottavat yhteyttä saadakseen lisätietoja, ja näin ei olisi koskaan tapahtunut, jos en olisi jakanut kokemuksiani. Uskon ihmisten olevan kiinnostuneita siitä, mitä muilla osastoilla tapahtuu.”

Monet Coorin työntekijät ovat sitä mieltä, että tiedon jakaminen on keskeinen syy siihen, että he nauttivat yrityksessä työskentelystä. Oletko samaa mieltä?

”Ehdottomasti. Organisaatiomme on hyvin avoin, ja kollegoiden puoleen on helppo kääntyä, kun tarvitsee apua tai haluaa vaihtaa ajatuksia. Olen luonnostani utelias. Jos meillä ei olisi työpaikalla tällaista toimintakulttuuria, olisin en viihtyisi työssä.”

Miten jaat tietoa työstäsi Coorissa?

”Digitaaliset kanavamme, kuten Yammer ja Teams, osoittavat, että monet käyttävät aikaa tiedon jakamiseen, vaikka heidän ei olisi pakko. Myös toimistolla monet jakavat usein spontaanisti tietoa.”

Miksi tiedon jakaminen on tärkeää?

”Monestakin syystä. Jakamalla tietoa lisäät kollegojesi asiantuntemusta. Tietämyksen jakaminen vähentää myös kaksinkertaisen työn riskiä ja minimoi epäoptimaalisia työkäytäntöjä.”

Joachim Meyer

Asuinpaikka: Tukholma, Ruotsi

Ikä: 36

Työtehtävä: Asiakaskokemuspäällikkö

Parasta Coorissa

Työntekijöiden mielestä lämminhenkinen kulttuuri on yksi Coorin parhaimpia puolia työnantajana. Tämä käy ilmi vuonna 2022 työntekijöille tehdystä kyselystä.  

Lue, mitä muiden työntekijöiden mielestä on parasta Coorissa!